Navigatie
ALGEMENE VOORWAARDEN STOERSNOER.NL

Kleurverschil
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om productfoto`s te maken die de kleuren van de snoeren zo realistisch mogelijk weergeven, kan het voorkomen dat de kleuren in het echt afwijken van de foto`s op de website. Dit is derhalve geen argument om de snoeren terug te sturen.

Garantieperiode
Op de producten van Stoersnoer zit 1 jaar garantie op fabricagefouten. Stoersnoer garandeert dat elk geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Eventuele verzendkosten naar Stoersnoer worden niet vergoed.

Wij geven de garantie dat lichtbronnen werken bij aankomst, maar wij kunnen helaas geen garantie geven op de levensduur aangezien deze van vele factoren afhankelijk is. Indien een lichtbron bij aankomst defect is, dient dit direct (doch uiterlijk binnen 3 werkdagen) te worden gemeld om in aanmerking te komen voor vervanging of vergoeding.

Garantie-uitsluitingen
In onderstaande situaties vervalt het recht op garantie:
- Wanneer veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door anderen dan Stoersnoer;
- Bij gebreken die ontstaan zijn door niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
- Bij beschadiging door opzet of onachtzaamheid;
- Breuk of schades welke niet binnen 3 werkdagen na ontvangst van het pakket gemeld zijn;
- Wanneer de datum op de pakbon/factuur gewijzigd of onleesbaar is;
- Bij van buiten komend onheil (zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen et cetera);
- Als u Stoersnoer niet tijdig plaats, gelegenheid of tijd geeft voor onderzoek en herstel van het gebrek;
- Als u in gebreke blijft en niet aan uw verplichtingen voldoet.

Stoersnoer geeft geen adviezen over installatie en kan nimmer verantwoordelijk worden gehouden of aansprakelijk worden gesteld voor schade, direct of indirect, aan personen of objecten welke voortkomt uit installatie of gebruik van haar producten.

Klachtenregeling
Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te houden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat een verschil van inzicht ontstaat. Om dit op te lossen, vragen wij u de volgende procedure te volgen:

1. Een klacht dient per email te worden ingediend bij Stoersnoer. Dit kan via info@stoersnoer.nl
2. In de klacht dient te worden verwezen naar de bestellingsreferentie, zodat wij de bestelling kunnen terugzoeken.
3. De klacht dient alle relevante informatie te bevatten, zoals het artikelnummer van het product en het factuur- of ordernummer.
4. Bij voorkeur ontvangen wij een foto van het defecte product.
5. Klachten worden in behandeling genomen wanneer aan voorgaande punten wordt voldaan, dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht.
6. Wanneer de verwerkingstijd de 14 dagen overschrijdt, melden wij dit bij de indiener. Ook geven wij in dat geval aan wanneer een uitgebreide reactie mag worden verwacht.

Alle gegevens op deze website zijn eigendom van Stoersnoer, onder voorbehoud van fouten en prijswijzigingen.
Het is ten strengste verboden om zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Stoersnoer, materiaal dat zich op de Stoersnoer websites bevindt, of dat op een met de Stoersnoer websites verband houdend medium is opgeslagen, te kopiëren, opnieuw te verspreiden, te publiceren of te wijzigen.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2019 Stoersnoer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wij maken gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.