Navigatie

LEVERINGEN EN RETOURZENDINGEN

 

Verzending van uw pakket

Stoersnoer levert alleen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

Pakketten worden vaak dezelfde dag nog verzonden, maar uiterlijk de volgende werkdag.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering en zijn gebaseerd op het totaalgewicht en -formaat van uw bestelling. Wij raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Bestellingen boven de €40 worden gratis verzonden.

Tijdens transport kunnen producten helaas beschadigen. Dit risico neemt Stoersnoer voor zijn rekening. Claims voor transportschade die niet onmiddellijk na ontvangst van het pakket (doch uiterlijk binnen 3 werkdagen) gemeld worden, worden niet ontvankelijk verklaard. Stoersnoer is niet verantwoordelijk voor de bezorging van pakketten die niet kunnen worden afgeleverd doordat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven. Indien een zending aan ons wordt geretourneerd zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens het pakket opnieuw wordt verzonden.

 

Retourzendingen

Klanten van Stoersnoer kunnen altijd gebruik maken van een retourperiode van 14 kalenderdagen. Een klant van Stoersnoer kan dan, na aanmelding van de retourzending, de gekochte producten retour zenden. Stoersnoer zal het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terugstorten aan de klant. Het terugsturen van goederen is op eigen risico. Producten die defect worden ontvangen door Stoersnoer zullen niet worden vergoed. Verzendkosten naar Stoersnoer worden niet vergoed. Een uitzondering op deze retourperiode zijn speciaal bestelde of op verzoek op maat gemaakte dan wel geassembleerde producten. 

Snoer wordt voor u op maat geknipt en kan derhalve niet geretourneerd worden. Dit geldt niet als het snoer niet aan uw verwachtingen voldoet voor wat betreft de kwaliteit. In dat geval moet sprake zijn van duidelijke schade die toe te schrijven is aan Stoersnoer. Defecte producten worden, in het geval van een gegronde klacht, binnen 5 werkdagen opnieuw opgestuurd. Wanneer u aanspraak wenst te maken op deze garantie, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via info@stoersnoer.nl. Wij streven ernaar alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. 

Ons retouradres is:

Designbar
t.a.v. Stoersnoer
Kolfstraat 2A
3311 XL  Dordrecht

© 2019 Stoersnoer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wij maken gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.