Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Stoersnoer levert alleen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

Pakketten worden vaak dezelfde dag nog verzonden, maar uiterlijk de volgende werkdag.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering en zijn gebaseerd op het totaalgewicht en -formaat van uw bestelling. Wij raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Bestellingen boven de €40 worden gratis verzonden.

Tijdens transport kunnen producten helaas beschadigen. Dit risico neemt Stoersnoer voor zijn rekening. Claims voor transportschade die niet onmiddellijk na ontvangst van het pakket (doch uiterlijk binnen 3 werkdagen) gemeld worden, worden niet ontvankelijk verklaard. Stoersnoer is niet verantwoordelijk voor de bezorging van pakketten die niet kunnen worden afgeleverd doordat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven. Indien een zending aan ons wordt geretourneerd zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens het pakket opnieuw wordt verzonden.

 

Retourzendingen

Klanten van Stoersnoer kunnen altijd gebruik maken van een retourperiode van 14 kalenderdagen. Een klant van Stoersnoer kan dan, na aanmelding van de retourzending, de gekochte producten retour zenden. Stoersnoer zal het aankoopbedrag, minus de gemaakte verzendkosten, binnen 14 werkdagen terugstorten aan de klant. Het terugsturen van goederen is op eigen risico. Producten die defect worden ontvangen door Stoersnoer zullen niet worden vergoed. Verzendkosten naar Stoersnoer worden niet vergoed. Een uitzondering op deze retourperiode zijn speciaal bestelde of op verzoek op maat gemaakte dan wel geassembleerde producten. 

Snoer wordt voor u op maat geknipt en kan derhalve niet geretourneerd worden. Dit geldt niet als het snoer niet aan uw verwachtingen voldoet voor wat betreft de kwaliteit. In dat geval moet sprake zijn van duidelijke schade die toe te schrijven is aan Stoersnoer. Defecte producten worden, in het geval van een gegronde klacht, binnen 5 werkdagen opnieuw opgestuurd. Wanneer u aanspraak wenst te maken op deze garantie, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via info@stoersnoer.nl. Wij streven ernaar alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. 

Ons retouradres is:

Stoersnoer
Vleeshouwersstraat 17
3311 CS  Dordrecht